Forum Klanu DHR
Witamy w klanie Pomocy gier
Obecny czas to Pon 21:47, 25 Lis 2024

Poradnik- z wieży Xardasa do miasta Khorinis.

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu DHR Strona Główna -> Gothic 2 Pomoc/Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Theoden
Niewolnik
Niewolnik



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice


PostWysłany: Nie 19:18, 25 Lut 2007    Temat postu: Poradnik- z wieży Xardasa do miasta Khorinis.

Wieża Xardasa:
Po pierwszej wymianie zdań przeszukujemy całą wieżę. Zabieramy mikstury itp. Przy kominku znajduje się tajny przycisk, który otwiera kraty; w górnej części na stole leży klucz do pobliskiego kufra. Możemy też poczytać księgi, dzięki temu dostaniemy +25 doświadczenia za każdą oraz sporą dawkę informacji. Wychodzimy teraz na zewnątrz (ciągle na szczycie wieży), na przejście między schodami i biblioteką (bez dachu) i patrzymy z tego odkrytego obszaru w kierunku owcy (stoi niedaleko wejścia do wieży) i idziemy w jej kierunku. Spada się na daszek nad wyjściem, będąc prosto do owcy skręcamy w lewo (cały czas na tym daszku) i tam jest zawalona kopalnia, a obok niej leży szkielet ze zwojami i miksturami.


Pierwsze spotkanie z wolnym światem:
Po „obłowieniu” się przedmiotami wychodzimy z wieży i idziemy ścieżką aż dojdziemy do stawu z wodospadem (po lewej stronie za drzewami jest ukryty szkielet z fajnymi rzeczami). Po drodze można zabić owcę (+10 PD oraz kawałek surowego mięsa) oraz goblina. Przy stawie znajduje się pomost, którym wchodzimy do jaskini. Teraz należy iść w lewo. Tu uwaga na gobliny. Czyścimy jaskinię ze wszelkich dóbr. Wracamy do punktu wyjścia i skręcamy w prawo, a potem lewo. Jesteśmy w małej kotlince, po zejściu na dół spotykamy Lestera. Wysyłamy go do Xardasa. Jeśli ktoś ma stalowe nerwy, może pobawić się w polowanie, jednak lepiej przyjść tu później z lepszym orężem. Wracamy do maga i gadamy z nim o Lesterze. Jeśli się nam poszczęści, dostaniemy pierścień ochrony przed magią.

Idziemy dróżką, zabijamy młodego wilka, dwa gobliny siedzące przy ognisku (obok w pniak jest wbity topór) aż napotkamy bandytę, możemy zaprzyjaźnić się z nim, lub zabić Wink, polecam to pierwsze, jednak jego kumple w jaskini nadal będą do ciebie wrogo nastawieni. Jeśli powiesz mu, że przybywasz z gór i jesteś skazańcem, powie ci, że jesteś poszukiwany przez jego znajomych i poznasz imię szefa ich organizacji. Za na zewnątrz za jaskinią bandytów leży 'lekko' ukryty obszar, na dole są wagry (nie polecam nawet próbować się z nimi zaprzyjaźnić), a po lewej stronie za drzewami stadko jaszczurów, za nimi można znaleźć ukryty pierścień lub amulet. Ruszamy dalej, do kapliczki. Tu skręcamy w prawo (blisko ściany skalnej) aż dojdziemy do gospodarstwa. Unikamy sprzedawcy Cantara, który siedzi na ławce, aby nie dostać nieprzyjemnej misji (UWAGA - Może dać on nam przepustkę do miasta, ale za to będziemy musieli w przyszłości wypełnić dla niego zadanie).


Farma Lobarta:
Gadamy z Lobartem i przyjmujemy misję zbierania rzep. Gdy je wyzbieramy wracamy się do niego i jako zapłatę bierzemy wdzianko po niższej cenie. Gatki kosztują 60 a nas dalej nie stać. Idziemy do szopy i znajdujemy w niej skórzane mieszki ze złotem. To powinno wystarczyć (jeśli nadal mamy deficyt budżetowy to możemy przynieść patelnię dla żony Lobarta, dać wino dla Vina, pomóc Malathowi z bandytami, z którymi już miałeś styczność - aby dostać te zadania trzeba pogadać z tymi postaciami). Kupujemy ubranie. Teraz możemy spokojnie iść do Cantara (wcześniej, bez odzieży kapnąłby się, że jesteśmy skazańcem i za niewypełnienie jego misji mógłby nam narobić problemów). Idziemy w kierunku miasta. Strażnicy powinni nas teraz wpuścić, jeśli mamy ubranie z farmy, lub przepustkę od handlarza. Jeśli nie to obchodzimy miasto aż dojdziemy do drugiej bramy. Z drogi prowadzącej z miasta są dwa rozstaje, idziemy w lewo. Teraz polecam sprint drogą na górę. Jak „ważki” przestaną nas gonić, to możemy spokojnie zabić ścierwojada. Widzimy latarnię. Teraz trochę trzeba pokombinować aby dostać się żywym do wody. Teraz dopływamy do przystani. Lares za ominięcie strażników daje nam 500 PD. Witamy w mieście Khorinis!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu DHR Strona Główna -> Gothic 2 Pomoc/Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin